Dissabte, 25 De Novembre De 2017

16/03/2017

El CONSELL COMARCAL DEL SEGRIÀ SENYALITZA RUTES SENDERISTES A LA GRANJA D'ESCARP

Aquesta setmana finalitzaran les tasques de senyalització de 8 rutes a la Granja d’Escarp. Aquests senders poden ser fets tant amb BTT com a peu i abracen un total de 124 km del terme municipal de la Granja d’Escarp.

Les rutes tenen diferents nivells de dificultat: des de les més fàcils, que transcorren al voltant de l'Aiguabarreig Segre-Cinca, Camí Natural, Punteta Roja i la Vall Roja; fins a les de més dificultat, que acostaran a ciclistes i senderistes a la punta de Montmaneu i a l'ermita de Sant Jaume. Aquest projecte ha comptat amb el cofinançament de 'Ajuntament, del Consell Comarcal del Segrià i del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida.

Aquesta acció de senyalització s'emmarca en la voluntat de l'Àrea de Turisme del Consell Comarcal del Segrià d'identificar i posar en valor rutes susceptibles de poder ser fetes a peu o en bicicleta. Aquesta acció comptarà amb dotze rutes que transcorreran pels municipis d'Alcarràs, de Gimenells-Pla de la Font i de La Granja d'Escarp.