Dissabte, 25 De Novembre De 2017

05/04/2017

ENDERROC DELS TRES EDIFICIS MUNICIPALS CONTIGUS A LA CASA DE LA VILA

L’Ajuntament de La Granja d’Escarp ha iniciat aquesta setmana les tasques prèvies de neteja i buidatge dels tres immobles de propietat municipal situats a la part posterior de l’edifici de la casa consistorial, que seran enderrocats durant aquest mes.

Una vegada adjudicat l'enderroc, i amb la previsió que els treballs d'eliminació de les infraestructures de serveis elèctrics i de comunicació es facin durant els propers dies, l'Ajuntament ha començat a buidar l'interior dels immobles, que seran enderrocats en els propers dies.

Els immobles contigus a l'actual seu de l'Ajuntament van ser adquirits, en diferents moments, per tal de preveure una possible ampliació de les dependències municipals. La realitat pressupostària municipal i de les entitats supramunicipals que habitualment participen en el finançament d'aquestes actuacions han fet impossible plantejar aquesta ampliació. La realitat física dels immobles adquirits s'ha anat deteriorant amb el pas dels anys i han comportat que l'estat actual sigui de ruïna.

Així doncs, l'equip de govern de l'Ajuntament de La Granja d'Escarp ha decidit procedir a l'enderroc dels immobles a l'espera de poder donar al solar resultant un ús públic quan sigui possible d'acord amb la realitat pressupostària. Per tal de poder escometre aquest enderroc es va destinar una subvenció atorgada per part de la Diputació de Lleida per import de 18.557,47 euros, per a la que hi ha una consignació pressupostària de 25.000 euros.