Diumenge, 24 De Setembre De 2017

10/05/2017

LA GRANJA D’ESCARP HABILITARÀ A LES PISCINES UNA RAMPA PER A PERSONES AMB MOBILITAT REDUÏDA

L’actuació s’emmarca dins un pla global d’actuació que té com a objectiu l’eliminació de barreres arquitectòniques.

L'Ajuntament de La Granja d'Escarp ha aprovat la memòria d'actuacions per al condicionament dels equipaments i espais públics que es faran durant l'any 2017, fent especial èmfasi en els punts en què els tècnics han detectat la necessitat d'eliminar barreres arquitectòniques i millorar la seguretat.

Així, amb la voluntat de garantir un bon estat de manteniment de les infraestructures i espais vials i d'esbarjo municipals, es preveu que durant aquest 2017 s'executin fins a quatre actuacions diferents, la primera de les quals serà la que es durà a terme a les piscines municipals per tal d'adequar una rampa que permeti l'accés i el bany a persones amb mobilitat reduïda o que necessitin cadira de rodes. La previsió és que aquesta primera actuació d'adequació de les piscines, s'executi en el termini de 15 dies i ja estigui en funcionament durant aquest estiu.

D'aquesta manera, l'Ajuntament de La Granja d'Escarp continuarà amb l'aposta per l'eliminació de barreres arquitectòniques i millora dels vials per tal que els serveis municipals puguin ser utilitzats per tota la ciutadania en igualtat de condicions.