Diumenge, 24 De Setembre De 2017

19/05/2017

LA GRANJA D'ESCARP VOL RECUPERAR LES CLASSES DE SPINNING AQUEST ESTIU

L’Ajuntament de La Granja d’Escarp vol recuperar les classes de spinning de cara als mesos d’estiu, una activitat que ja havia impulsat amb èxit en anys anteriors i que ara, amb l’arribada del bon temps, vol tornar posar a disposició de tots els veïns.

La previsió de l'Ajuntament és la d'iniciar aquesta activitat durant el mes de juny en dos sessions setmanals, tots els dimarts i dijous de 21.00 a 22.00 hores. El preu seria de 25 euros per mes.

Per tal de tornar a posar en marxa les classes, caldria comptar, però, amb un mínim d'alumnes, motiu pel qual l'Ajuntament vol copsar la predisposició dels veïns i veïnes de La Granja d'Escarp per tal d'endegar l'activitat. Així, tots els que esteu interessats en prendre part en aquestes classes de spinning, us podeu posar en contacte amb l'Ajuntament de manera presencial o bé mitjançant el telèfon 973 782 198 o el correu electrònic administracio@granjaescarp.ddl.net.

Us animem, doncs, a prendre part en aquesta activitat saludable i que us ajudarà a posar-vos en forma de cara als mesos d'estiu.