Diumenge, 17 De Desembre De 2017

26/05/2017

ENTREGA DE DIPLOMES DEL SEGON TALLER DE MEMÒRIA A LA GRANJA D'ESCARP

Aquest dijous es va fer la cloenda i l’entrega dels diplomes del segon Taller de Memòria, organitzat per l'Ajuntament de La Granja d’Escarp, i que ha tornat a ser un èxit de participació.

Gairebé 40 dones, dividides en dos grups diferents, han assistit setmanalment a les sessions de treball dirigides, amb molta professionalitat, per la psicòloga Angelica Peiró. La gran feina i la paciència de l'Angelica han estat reconegudes amb un obsequi de part de totes les seves alumnes.

Durant l'entrega dels diplomes, l'alcalde, Manel Solé, ha comentat que s'intentarà donar continuïtat a aquest taller i ha animat a que, de cara a l'any vinent, augmenti la participació de més veïns i veïnes, sobretot pel que fa als homes, ja que es tracta d'una activitat saludable, que millora la memòria dels participants i, en conseqüència, manté la seva autosuficiència.