Diumenge, 24 De Setembre De 2017

28/06/2017

L’AJUNTAMENT POTENCIA LA PRÀCTICA ESPORTIVA AMB LA MILLORA DE LES INSTAL·LACIONS I EL SEU ÚS EN LES ESTADES D’ESTIU

Dins la línia d’incentivar i potenciar la pràctica de l’esport, l'Ajuntament de La Granja d’Escarp continua millorant les instal·lacions esportives municipals.

A més, posa aquestes instal·lacions a disposició de
les activitats que es duen a terme al municipi, com ara les Estades.

És el cas, per exemple, de les obres de millora que l'any passat es van fer al Poliesportiu, amb l'arranjament del paviment i la instal·lació de dues cistelles de bàsquet, una intervenció que va ser subvencionada per la Diputació de Lleida i que ara s'ha posat a disposició de la trentena d'usuaris que prenen part en les esmentades estades.

Aquesta activitat es va posar en marxa aquest dilluns passat i es desenvoluparà durant tot lestiu, concretament fins al 25 dagost. A les Estades d'Estiu, a més de bàsquet, s'hi fan tallers, manualitats, jocs infantils i populars, jocs de taula, multiesports i natació.