Dissabte, 25 De Novembre De 2017

06/07/2017

L’AJUNTAMENT DE LA GRANJA APROVA SOL·LICITAR UNA SUBVENCIÓ PER MILLORAR EL CAMÍ DE MAIALS

El Ple de l’Ajuntament de La Granja d’Escarp ha aprovat presentar una sol·licitud de subvenció dins el programa d’inversions en camins locals del Departament de Governació.

El Ple de l'Ajuntament de La Granja d'Escarp ha aprovat presentar una sol·licitud de subvenció dins el programa d'inversions en camins locals del Departament de Governació de la Generalitat de Catalunya, per a l'actuació d'ampliació del camí de Maials en la zona més propera al nucli urbà en un tram de 1.200 metres.

L'ampliació que es proposa es realitzarà dins l'actual esplanació del camí, de titularitat municipal, habilitant al trànsit la cuneta triangular existent mitjançant l'increment de l'amplada asfaltada i realitzant una cuneta transitable.

Aquesta actuació permetrà el pas simultani en ambdós sentits en una zona de gran trànsit de maquinària agrícola, ja que la via connecta el nucli urbà del municipi amb les explotacions agràries.

L'actuació tindrà un pressupost de 50.000 euros, que és la quantitat prevista en la convocatòria de subvencions, i es preveu poder executar-la durant l'any 2018.

Aquesta actuació donarà continuïtat al projecte de variant que s'està redactant i accentua l'interès de l'equip de govern d'actuar en el sistema viari que connecta les explotacions agràries amb el nucli i amb les vies de comunicació de sortida de la producció agrària, per tal de permetre una sortida més ràpida i eficient, tot evitant el seu pas pel nucli urbà tal i com s'ha de fer ara per ara.