Dissabte, 19 De Agost De 2017

13/07/2017

LA GRANJA D’ESCARP MILLORA LA ZONA ESPORTIVA AMB LA CONSTRUCCIÓ D’UNA PISTA DE PÀDEL

L’Ajuntament de La Granja d’Escarp ha adjudicat la segona fase de l’actuació de millora de la zona esportiva, consistent en la construcció d’una pista de pàdel i la instal·lació d’un sistema automàtic de control d’accés a la mateixa.

L'actuació total tindrà un cost de 30.936,57 euros i es compta amb una subvenció de la Diputació de Lleida de 18.000 euros.

Prèviament a l'adjudicació de la pista, s'ha realitzat l'obra civil de l'actuació, i la previsió de l'Ajuntament és que durant aquesta mateixa temporada d'estiu pugui entrar en funcionament aquest nou equipament municipal.

Aquesta intervenció, afegida a les obres de millora de la pista poliesportiva, permet donar compliment a una de les promeses de l'equip de govern: augmentar l'actual oferta esportiva municipal i permetre que els veïns i veïnes del municipi, sigui quina sigui la seva edat, puguin practicar el pàdel, un dels esports amb més adaptes en l'actualitat.