Diumenge, 24 De Setembre De 2017

16/08/2017

Apertura en proves de la nova pista de Pàdel.

Durant els propers dies l’accés a la instal·lació municipal serà gratuïta. Tot i això, caldrà reservar l’horari mitjançant un link disposat a la web municipal.

La nova pista de pàdel que l'Ajuntament de La Granja dEscarp ha instal·lat a la zona esportiva, al costat del camp de futbol, sobre al públic en format de proves.
Durant els propers dies l'accés serà gratuït, tot i que caldrà reservar la pista, i servirà perquè els usuaris es familiaritzin amb el procés de reserva d'horaris i apertura, que està totalment automatitzat.
Els interessats a "estrenar" la pista municipal de pàdel hauran d'accedir a la pàgina web www.zonaclub.es/granjaescarp i donar-se d'alta com a usuari. A partir d'aquest moment, després de confirmar l'alta, ja es poden fer reserves d'hores en trams de 60 o 90 minuts. Aquests dies cal triar la forma de pago PROMOCIÓ INICIAL.
El sistema està totalment automatitzat pel que, 5 minuts abans de començar la partida tan sols caldrà confirmar la reserva amb l'smartphone per a l'obertura de les portes.
Es recomana llegir el següent manual en PDF per realitzar correctament el procés d'alta i poder realitzar reserves.
És molt important que en finalitzar la sessió de joc LA PORTA QUEDI TANCADA, i és responsabilitat dels usuaris que això passi.