Dissabte, 25 De Novembre De 2017

02/11/2017

INSCRIPCIONS OBERTES PER AL TERCER CURS DEL TALLER DE MEMÒRIA

En principi, el primer dia de curs serà el dijous 16 de novembre, i es proposaran dos grups de treball: un de 9:30 h a 11 h i l'altre d'11 h a 12:30 h.

Les persones interessades en participar en el Taller de Memòria gratuït, que per tercer any consecutiu organitza l'Ajuntament de La Granja d'Escarp pels veïns i veïnes del municipi, poden passar a inscriure's presencialment a la Casa de la Vila, per telèfon (973 78 21 98) o per email (administracio@granjaescarp.ddl.net), en horari d'atenció al públic (d'11h a 14h).
Aquest Taller està adreçat a persones a partir de 65 anys sense símptomes clars de deteriorament cognitiu i pretén estimular la memòria, l'atenció, la fluïdesa verbal i l'orientació espacial i temporal.
El programa, estructurat en sessions d'una hora i mitja setmanals i d'uns 6 o 7 mesos de durada, propicia tant el treball individual com el treball en grup, generant un efecte beneficiós que prevé l'aïllament de la persona gran i inclús, juntament amb altres accions, la depressió. El programa també proporciona seguretat i augmenta la confiança de la persona gran en les seves execucions cognitives, contribuint a millorar de forma satisfactòria la seva autoestima.