Divendres, 15 De Desembre De 2017

22/11/2017

OFERTA DE CONTRACTE EN PRÀCTIQUES PER A UN JOVE A L'AJUNTAMENT

L’Ajuntament de La Granja d’Escarp és beneficiari d’una subvenció per a la contractació en pràctiques d’un/a jove.

En aquest sentit els propers dies es procedirà a la contractació dun/a jove que compleixi els requisits del programa i el perfil laboral pel qual l'Ajuntament va demanar la plaça: Peó amb formació de jardineria

Requisits:

"Ser beneficiari del Sistema Nacional de Garantia Juvenil o que compleixin els requisits per poder-se inscriure (tenir entre 16 i 29 anys i no està treballant ni estudiant el dia abans de la contractació).

"Estar inscrit com a demandant d'ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya.

"Acreditar la possessió d'un títol de formació de grau superior o títols oficialment reconeguts com a equivalents, o d'un certificat de professionalitat com a tècnic/a auxiliar jardineria.

S'ofereix:

"Feina de dilluns a divendres a jornada completa.

"Horari: 37,5 hores setmanals

"Incorporació abans del 30 de novembre

"Contracte de 6 mesos

Els interessats/des envieu currículum a administracio@granjaescarp.ddl.net

Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos a l'Ajuntament de La Granja d'Escarp o trucar al 973 782 198.