Dilluns, 17 De Desembre De 2018

05/01/2018

LLUM VERDA A LA LICITACIÓ DE LA 3A FASE DEL CAMÍ DE CONNEXIÓ AMB LA LP7041, LA INVERSIÓ MÉS GRAN PREVISTA DINS EL PRESSUPOST MUNICIPAL DEL 2018

L’Ajuntament de La Granja d’Escarp va aprovar, el passat dimarts 2 de gener, el procediment de contractació per a l’execució de la 3a Fase del Camí de Connexió entre la LP7041-Camí de Maials.

Aquesta és la inversió més gran prevista al pressupost municipal de l'any 2018, i la més gran dels últims anys, i reverteix la dinàmica de contenció pressupostària que havia caracteritzat els últims pressupostos municipals. Amb la col·laboració de la Diputació de Lleida, que subvenciona l'actuació, l'Ajuntament podrà encarar una obra que permetrà la connexió entre el Camí de Maials i la part urbana del projecte. Amb una durada prevista de tres mesos, la intenció de l'Ajuntament és poder tenir l'actuació acabada abans del començament de la temporada agrícola.

D'aquesta manera, una vegada acabada aquesta fase només restarà executar la connexió entre la LP7041 i la part urbana del projecte per tal d'acabar aquest camí que suposarà una via de sortida directa per a tota la producció agrària del municipi, sense necessitat de passar pel centre urbà, evitant així tots els perjudicis tants per als veïns com per als productors.

El pressupost total de l'actuació (IVA inclòs) és 207.023,05 euros, i el procediment de contractació, que es tramita per via urgent, permet presentar ofertes fins el proper 23 de gener.