Divendres, 25 De Maig De 2018

15/02/2018

L’AJUNTAMENT ADJUDICA LA TERCERA FASE DEL CAMÍ DE CONNEXIÓ ENTRE LA LP-7041 I EL CAMÍ DE MAIALS

L'actuació permetrà derivar el trànsit rodat pesat del nucl urbà.

L'Ajuntament de La Granja d'Escarp va adjudicar en el Ple del 13 de febrer les obres corresponents a la tercera fase del projecte de construcció d'un camí de connexió entre la LP-7041 i el camí de Maials que permeti derivar el trànsit rodat pesat del nucli urbà.

Actualment, la totalitat de la producció agrària de la població ha de transitar pel nucli urbà, amb els evidents perills i molèsties tant per als veïns com per als mateixos transportistes i empresaris agraris.

Amb la voluntat doferir una alternativa de trànsit, l'Ajuntament va aprovar la construcció d'un nou camí que connectarà el camí de Maials amb la carretera LP-7041 i que permetrà circumval·lar el nucli urbà, reduint el temps de recorregut i les molèsties i perills per al veïnatge.

L'actuació té un pressupost d'adjudicació de 172.801,64 euros, i suposa la inversió més important de l'Ajuntament en els últims anys. Aquesta actuació ha estat possible gràcies a la col·laboració de la Diputació de Lleida, que hi aportarà part del finançament mitjançant subvenció. Aquesta tercera fase consisteix en la connexió del camí de Maials amb la trama urbana que va ser objecte de la fase anterior. L'obra haurà de ser executada en el termini de dos mesos, i es preveu que estigui operativa abans del començament de la campanya agrària, de manera que no s'interfereixi i es permeti el trànsit normal per la via.