Dijous, 16 De Agost De 2018

19/03/2018

HOMENATGE SORPRESA A MARIA ESPERANZA HERNANDEZ ‘MARUJA’, QUE ES JUBILA, PELS SEUS 12 ANYS TREBALLANT DES DE L’AJUNTAMENT AL SERVEI DEL POBLE

Des de l’Ajuntament de La Granja d'Escarp hem volgut destacar i agrair la tasca realitzada durant aquests 12 anys i fins al moment de la seva jubilació, per aquesta treballadora del consistori al servei de la ciutadania.

En un acte celebrat aquest dissabte, l'alcalde de La Granja d'Escarp, Manel Solé, acompanyat dels regidors/res, ha fet entrega a la Maruja d'una placa commemorativa en agraïment per la tasca realitzada durant tots aquests anys.

El personal del consistori també han fet entrega d'un ram de flors a l'homenatjada pels anys de compartits com a treballadora de l'Ajuntament.

A l'acte també ens han acompanyat part de la família de la Maruja, totalment necessaris per poder donar-li la sorpresa a la seva estimada dona, mare, padrina i sogra.