Dilluns, 17 De Desembre De 2018

29/05/2018

CLOENDA I ENTREGA DE DIPLOMES DEL TERCER TALLER DE MEMÒRIA DE LA GRANJA D’ESCARP

La setmana passada es va fer la cloenda i l’entrega dels diplomes del tercer Taller de Memòria, organitzat per l'Ajuntament de La Granja d’Escarp i que ha tornat a ser un èxit de participació.

Gairebé 40 dones, dividides en dos grups diferents, han assistit setmanalment a les sessions de treball dirigides, amb molta professionalitat, per la psicòloga Angelica Peiró. Durant l'entrega dels diplomes, l'alcalde, Manel Solé, va comentar que s'intentarà donar continuïtat a aquest taller i va animar a que, de cara a l'any vinent, augmenti la participació amb més veïns i veïnes, sobretot pel que fa als homes, ja que es tracta d'una activitat saludable, que millora la memòria dels participants i, en conseqüència, manté la seva autosuficiència.