Divendres, 19 De Octubre De 2018

18/09/2018

TERCER ANY D'EXCAVACIONS ARQUEOLÒGIQUES A LA SERRA DEL CALVARI

Per tercer any consecutiu s’estan duent a terme tasques d’excavacions arqueològiques a la zona de la Serra del Calvari de La Granja d’Escarp.

Aquesta tercera campanya d'excavacions al jaciment, que es va iniciar dilluns, compta amb la direcció del departament d'Arqueologia de la Diputació de Lleida. Segons el pla de treball previst, des d'ahir fins al dia 28 es duran a terme excavacions per part dels voluntaris amb el suport dels peons contractats per l'Ajuntament de La Granja d'Escarp, mentre que de l'1 al 11 doctubre l'excavació anirà a càrrec només dels peons contractats per l'Ajuntament.

Un cop s'acabi aquesta actuació, es té previst fer una consolidació de les restes aparegudes i així deixar-les visibles per als visitants.