Dimarts, 20 De Novembre De 2018

27/10/2018

PLANTADA DE 235 ARBRES I ARBUSTOS DINS LA 1a DIADA MEDIAMBIENTAL A L’AIGUABARREIG

L'Aiguabarreig Segre-Cinca a La Granja d'Escarp ha viscut avui una jornada força especial amb la celebració de la 1a Diada Mediambiental dels Voluntaris de La Caixa a la Comarca del Segrià, en el transcurs de la qual s’han plantat 235 arbres.

Malgrat la pluja, la jornada s'ha desenvoupat sobre el previst per l'organització, que ha anat a càrrec de l'Ajuntament de La Granja d'Escarp i Voluntaris de La Caixa amb el suport de l'associació Espais Naturals de Ponent, l'AMPA Escola Sant Jaume de La Granja, la Societat de Pescadors i l'Associació d'Amics de l'Ermita.

La cita ha inclòs un esmorzar popular per gentilesa de l'Ajuntament, un taller d'anellament d'ocells al bosc de Sant Jaume a càrrec de l'ornitòleg Sergi Sales i Víctor Iglesias (s'han pogut anellar algunes espècies i conèixer les aus que viuen en aquest espai natural) i la neteja de la zona boscosa més propera al bosc, que recentment va patir un incendi, i la posterior plantada de 235 arbres i arbustos.

Més tard s'ha servit un dinar pels voluntaris de La Caixa i, en acabar, s'ha fet una visita guiada a la zona de l'Aiguabarreig. A més, durant el dia s'ha celebrat el reconeixent als voluntaris de La Caixa de la delegació de Lleida.

Podeu veure més imatges al Facebook de l'Ajuntament de La Granja d'Escarp, clicant en aquest ENLLAÇ.