Diumenge, 25 De Agost De 2019

20/12/2018

EL MESTRE PESSEBRISTA FRANCISCO VIDAL BLEDA PRESENTA DISSABTE UNA COL·LECCIÓ DE DIORAMES NADALENCS AL CENTRE CÍVIC LO BALL

El mestre pessebrista Francisco Vidal Bleda presentarà una col·lecció de diorames a la segona planta del Centre Cívic Lo Ball de La Granja d’Escarp.

L'acte es farà aquest dissabte 22 de desembre a partir de les 11 hores. Vidal és autor duna bona col·lecció de diorames nadalencs.
El conjunt de diorames artístics el conformen escenes típiques, com ara les núpcies de Josep i Maria, l'escena de Josep i Maria buscant posada, l'escena central del naixement, o la presentació de Jesús al temple i la fugida a Egipte de la Sagrada Família.
Tots aquets diorames han estat guardonats en diverses edicions de concursos de pessebres en la categoria de diorames i es podran visitar durant totes aquestes festes de Nadal al nostre municipi.
El proper dissabte al matí, durant la inauguració de l'exposició, es realitzarà una presentació de les escenes, l'explicació de com Vidal treballa de manera artesana i com fa ús de cada material. Al mateix temps, tots els assistents participaran en el sorteig d'un centre de taula nadalenc elaborat pel mateix mestre pessebrista.