Diumenge, 17 De Febrer De 2019

17/01/2019

MANEL SOLÉ ASSISTEIX AL PLE DEL CONSELL D'ALCALDES DEL SEGRIÀ, QUE REP EL SUPORT DE ROSA MARIA PERELLÓ

L’alcalde de La Granja d’Escarp, Manel Solé, ha assistit avui a la sessió ordinària del Consell d’Alcaldes del Consell Comarcal del Segrià.

La reunió ha comptat amb la participació de la presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, que ha detallat la situació de diferents projectes de la Diputació i s'ha fet ressò de les inquietuds i peticions dels alcaldes. Entre aquestes hi havia l'oposició generada pel projecte de construcció d'un abocador de residus industrials a Riba-roja d'Ebre, a tocar dels termes d'Almatret i Maials i ben a prop de La Granja d'Escarp. Perelló s'ha compromès a dur aquest tema al plenari de la Diputació per tal de fer un front comú i frenar aquesta infraestructura.