Diumenge, 25 De Agost De 2019

06/03/2019

L’EDIFICI DE L’AJUNTAMENT DE LA GRANJA D’ESCARP OBRE LA SEVA NOVA ZONA D’ATENCIÓ AL PÚBLIC A LA PLANTA BAIXA

Aquesta setmana han finalitzat les obres de l’edifici de l’Ajuntament de La Granja d’Escarp i s'han pogut obrir al públic les dependències.

El resultat de les tasques de reforma i adequació de la planta baixa de l'Ajuntament ha tingut una molta bona acceptació per part dels veïns i veïnes, que ara gaudeixen d'unes instal·lacions òptimes.
Les obres han comptat amb un pressupost de 42.000 euros i han servit per dur una terme una actuació que ha convertit en una zona d'atenció al públic el que fins ara s'utilitzava com a arxiu i magatzem.
Cal recordar que la seu de l'Ajuntament és un edifici que data del 1982 i consta de tres plantes, de les quals fins ara només la primera i la segona s'utilitzaven com a serveis municipals, i només hi havia dos despatxos i dos llocs de treball disponibles en la sala comú. Tenia, a més, carències pel que fa als requisits d'accessibilitat, una necessitat que ara també ha estat resolta.