Dimarts, 19 De Març De 2019

13/03/2019

LA FIBRA ÒPTICA ARRIBARÀ A FINALS D’ANY A LA GRANJA D’ESCARP

L’alcalde de La Granja d’Escarp, Manel Solé, va assistir aquest dimarts a una reunió a la Diputació de Lleida.

En el decurs de la trobada se'l va informar que es preveu que el desplegament de la fibra òptica arribi al municipi abans d'acabar l'any 2019.

Segons es va tractar en aquesta reunió, La Granja d'Escarp està dins de la primera fase del desplegament, amb la qual cosa serà dels primers municipis que es beneficiarà d'aquesta iniciativa que és fruit d'un conveni entre la Diputació de Lleida i el Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat. Segons els tècnics de la Diputació de Lleida, un cop licitat el projecte i la tramitació administrativa, es possible que a finals d'any arribi la fibra òptica a La Granja d'Escarp.

L'alcalde ha mostrat la seva satisfacció per la notícia, ja que l'arribada de la fibra òptica suposarà un gran avanç per al municipi, ja que servirà per "millorar les telecomunicacions" i repercutirà positivament en "empreses, negocis, particulars i l'economia en general", permetent reduir la fractura digital i generant oportunitats i beneficis, a la vegada que facilitarà una disminució de la despesa energètica.