Divendres, 6 De Desembre De 2019

26/09/2019

L’AJUNTAMENT DE LA GRANJA D’ESCARP ES REUNEIX AMB EL DIRECTOR DEL SERVEI D’AIGÜES DE LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA

L’Ajuntament de La Granja d’Escarp iniciarà la setmana vinent les obres per a la millora del dipòsit d’aigua municipal.

Les obres consistiran en el sanejament de les armadures de les parets del dipòsit i la substitució de tres de les bigues existents al sostre, amb la voluntat d'actuar en una infraestructura construïda en l'any 1989 i que requereix unes actuacions de manteniment per tal de garantir les condicions de salubritat i seguretat.
Aquesta actuació es fa amb la subvenció de la Diputació de Lleida, mitjançant la línia de subvenció per a la millora en la gestió d'aigua d'ús públic, amb una quantitat subvencionada de 17.923,26 euros dels 22.325,00 euros del cost total previst de l'actuació.
Atesa la complexitat de part de l'actuació i per tal d'establir els millors sistemes d'execució sense afectar en el servei de subministrament de l'aigua potable, va tenir lloc a l'Ajuntament una reunió de treball entre el cap del Departament d'Aigües de la Diputació de Lleida i els serveis tècnics municipals, una trobada en què es van establir els mecanismes per garantir una correcta actuació i assegurar la prestació del subministrament d'aigua sense afectació per les actuacions.