Dijous, 9 De Abril De 2020

12/03/2020

L’AJUNTAMENT DE LA GRANJA D’ESCARP DECRETA LA SUSPENSIÓ D’ACTIVITATS

Us comuniquem que l’Ajuntamen ha decidit suspendre totes les activitats previstes per als dies vinents a les instal·lacions municipals i en espais públics, entre elles les rutes guiades de la floració i la Marxa Senderista del Baix Segre.

També queden suspeses el teatre, les sardanes, les classes de salsa i bachata, el running i el taller de memòria, així com les activitats de la Biblioteca, el Casal d'Avis i les que s'organitzen des de les diferents associacions, com ara els balls en línia i la gimnàstica. A més, no es farà el mercat del dissabte.

De la mateixa manera, volem transmetre un missatge de calma i serenor als nostres veïns i veïnes, com de plena confiança en la gestió del sistema sanitari públic. Us recordem que, en cas de qualsevol dubte, podeu contactar amb el telèfon 061 Salut Respon o consultar amb el web canalsalut.gencat.cat.

Igualment, des de l'Ajuntament us demanem disculpes per les molèsties que aquesta situació i les mesures excepcionals que comportin us puguin ocasionar, a la vegada que apel·lem a la vostra comprensió per tal de minimitzar les afectacions.

Per últim, us recordem que aquestes mesures són provisionals i que responen a situacions canviants, per la qual cosa us mantindrem informats.