Divendres, 10 De Juliol De 2020

03/06/2020

L'AJUNTAMENT INVERTIRÀ UNS 45.000€ DEL SEU PRESSUPOST EN L'ARRANJAMENT DE CAMINS

L'ens local ha tret a licitació la contractació del manteniment i millora dels camins municipals, invertint 15.000€ en camins de reg asfàltic i 30.000€ en els camins d'àrids i terra.

Com cada any, l'Ajuntament de La Granja d'Escarp destina part del seu pressupost municipal al manteniment i millora dels camins municipals.
Així, un cop superada la suspensió dels terminis dels procediments administratius, l'Ajuntament ha tret a licitació aquesta partida, que aquest any s'ha pogut veure incrementada gràcies a una ajuda de l'Agència de Residus de Catalunya, per la qual l'Ajuntament va sol"licitar 1.977 m3 d'àrid reciclat per millorar els camins municipals de terra.
Des del consistori s'ha iniciat la licitació de manera immediata, després de la concessió de la subvenció i l'acabament de la suspensió de terminis, amb la voluntat de procedir a l'execució de l'actuació el més aviat possible per tal de poder millorar l'estat de les vies que són utilitzades durant la campanya agrària.
En aquest ENLLAÇ podeu consultar tots els detalls i la documentació referent a la licitació.