Dijous, 24 De Setembre De 2020

02/09/2020

L'AJUNTAMENT LICITA L'ADEQUACIÓ D'UN APARCAMENT PER A AUTOCARAVANES

L’actuació té un pressupost de 69.602,68€ i es preveu que la nova zona estigui operativa abans de final d’any, reforçant així l’oferta turística municipal

L'Ajuntament de La Granja d'Escarp ha aprovat la licitació per a l'adequació d'un aparcament d'autocaravanes al municipi.

Les obres consistiran en l'adequació d'una parcel·la municipal contigua a la zona esportiva, per a l'aparcament de fins a 8 autocaravanes. El recinte comptarà amb les instal·lacions d'aigua, llum i de evacuació d'aigües residuals. L'actuació té un pressupost de 69.602,68 euros i aquest dimarts s'ha obert la licitació per a la contractació de l'obra.

Amb aquesta actuació es pretén reforçar l'oferta turística municipal, amb la dotació d'aquestes places que permetran la pernoctació al municipi d'aquells visitants que vinguin amb autocaravanes, un sector turístic en auge al país. Amb la iniciativa es vol oferir un espai des d'on poder gaudir de tots els elements del patrimoni històric, natural i paisatgístic amb què compta La Granja d'Escarp, i destaca la ubicació, propera tant a l'Aiguabarreig Segre-Cinca com a la Vall de Sant Jaume.

L'obra haurà de ser executada en el termini de dos mesos, i es preveu que estigui operativa abans de final de l'any 2020.