Dilluns, 23 De Novembre De 2020

18/11/2020

ACABA LA PRIMERA FASE DE LES OBRES D'OBERTURA DEL NOU CAMÍ PEATONAL PER ACCEDIR A L'ERMITA DE SANTA JAUME

La segona fase inclou els acabats i millores d’un vial que l’Ajuntament vol potenciar com a ruta turística pels seus atractius naturals, paisatgístics i culturals.

L'Ajuntament de La Granja d'Escarp ha finalitzat les obres d'obertura del nou traçat del camí d'accés per a vianants a l'ermita de Sant Jaume.

Un cop completada aquesta fase inicial, ha començat la segona part dels treballs, que consisteix en l'execució dels acabats del camí i inclou el refinat i la compactació de la plataforma, el drenatge, la col·locació d'una barana fusta, la plantació de vegetació i la instal·lació d'altres elements.

L'obra resultant serà un nou camí per a vianants, d'uns 2 metres d'ample i més d'1 quilòmetre de longitud. Uneix la part final del municipi, la zona esportiva, amb l'ermita, i la major part del seu traçat és obert a mitja serra.

Un cop finalitzat, serà un camí que l'Ajuntament vol potenciar turísticament per les seves magnífiques vistes del bosc de ribera de Sant Jaume, un cop el riu Segre ha rebut les aigües del Cinca, després de l'Aiguabarreig, una zona amb un gran atractiu natural, paisatgístic i cultural.

L'actuació té un pressupost de 49.970,42 euros i està subvencionada per la Generalitat a través d'una línia d'ajuts territorials per a municipis de menys de 2.000 habitants.