Divendres, 22 De Gener De 2021

18/12/2020

L'AJUNTAMENT AUTORITZARÀ EL PROJECTE DE MÁSMÓVIL PER DISTRIBUIR LA FIBRA ÒPTICA AL MUNICIPI

L’informe tècnic de Localret és favorable a la proposta de l’operador, que contempla un termini d’execució de 24 setmanes per al Pla de desplegament.

L'Ajuntament de La Granja d'Escarp ha rebut aquest divendres l'informe tècnic de Localret favorable a la proposta de MásMóvil per fer el desplegament de la fibra òptica al municipi.

Aquest informe tècnic favorable permetrà que, en el proper Ple municipal de dimecres vinent, 23 de desembre, l'Ajuntament aprovi el desplegament de la fibra òptica. L'operador fa constar al Pla de desplegament que el termini per dur-lo a terme és de 24 setmanes.

L'informe també reflecteix que, en el desplegament, MásMóvil haurà de fer ús preferentment de les canalitzacions soterrades, a més de complir amb el que disposa la llei en aquest àmbit. Així, els desplegaments aeris hauran de seguir els prèviament existents, i els desplegaments per façana hauran d'utilitzar en la mesura que sigui possible els desplegaments previs.

De la mateixa manera, l'operador haurà d'aportar les corresponents declaracions responsables i haurà de sol·licitar llicència d'obres en cas d'haver d'executar obra civil en domini públic, prèvia autorització de l'Ajuntament en aquest sentit. L'informe recomana també que l'Ajuntament verifiqui que el traçat aeri o per façana previst als plànols no afecta edificacions de patrimoni històric-artístic.