al contingut a la navegació Informació de contacte

El 2on Torneig d'Estiu de Futbol Sala Baix Segre, organitzat per l'Ajuntament, del 5 al 21 de juliol

L’Ajuntament de La Granja d’Escarp ha organitzat el 2on Torneig d'Estiu de Futbol Sala Baix Segre, que es disputarà del 5 al 21 de juliol.

DIMECRES 29 JUNY 2022

Els partits es disputaran entre setmana, dimarts i dijous al vespre, a la zona esportiva de La Granja d'Escarp, amb equips locals i de poblacions veïnes. La final està programada pel 21 de juliol, dins la Festa Major de Sant Jaume 2022.

Pel que fa als premis, el primer classificat rebrà un trofeu de campió més 150€, el segon, un trofeu de subcampió més una cuixa de pernil, i el tercer, un trofeu i una paletilla. També hi haurà trofeus per al jugador més golejador (lligueta) i per al porter menys golejat (lligueta).

Quant a les inscripcions, es podran formalitzar fins al 4 de juliol via WhatsApp a través del número 683 357 456,

Podeu consultar la NORMATIVA del torneig al document adjunt, on també trobareu el CARTELL en format PDF i JPG.

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges