al contingut a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament de La Granja d’Escarp millorarà un tram del carrer principal del municipi

L’actuació contempla la pavimentació d’un tram del carrer Mequinensa i la recollida d’aigües pluvials, i tindrà un pressupost de 32.303€.

DIJOUS 10 MARÇ 2022

L’Ajuntament de La Granja d’Escarp ha obert la licitació per adjudicar les obres de millora i arranjament d'un tram del carrer Mequinensa, el vial principal i més llarg del municipi, ubicat al casc antic de la població.

Concretament, es tracta dels dos trams del carrer Mequinensa situats a continuació del creuament amb els carrers Regall i Doctor Noguer i Bosch. El pressupost de licitació és de 26.696,72 € sense IVA (32.303,03 € IVA inclòs 21,00%) i es finançarà exclusivament amb pressupost municipal. El període d’execució serà de dos mesos i el termini de presentació d'ofertes acaba el 25 de març.

La intervenció contempla l’arranjament de la pavimentació i la recollida d’aigües pluvials del tram descrit, amb una superfície total d’aproximadament 362,4 m2. L’actuació prioritza una millora de la calçada amb plataforma única, ja que actualment l’acabat presenta molt desgast i no compleix les condicions de seguretat adients per als usuaris.

La proposta vol mantenir el format de plataforma única existent en molts trams del casc antic, eliminant possibles voreres de dimensions mínimes i no adients per a la circulació de vianants, donant pendent de màxim un 2% quan sigui possible, cap a l’eix del carrer fins a una peça central de rigola de 30 cm i amb acabat de paviment de formigó lliscat.

Pel que fa a les aigües pluvials, actualment desaigüen per pendent directament a la secla al carrer Regall, i en la nova proposta es farà una recollida amb embornals dins la peça de rigola central connectats a la xarxa de sanejament existent.

En aquest ENLLAÇ podeu consultar la publicació de la licitació.

Podeu consultar els plànols al document adjunt i també a la galeria d'imatges.

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges