La Granja d’Escarp potencia la Nit de les Ànimes amb un Passatge del Terror que compta amb la implicació de tot el poble

Una trentena d’actors, quatre associacions i entitats locals i nombrosos voluntaris donen suport a la festa. La jornada també oferirà jocs, pinta-cares, visites a la Caseta de Xocolata de Hansel & Gretel i el Truco o Trato, a més d’un sopar i ball.

DISSABTE 22 OCTUBRE 2022

La tercera edició de la Nit de les Ànimes de La Granja d'Escarp, prevista pel 31 d’octubre, suposarà un pas endavant en un esdeveniment que té la voluntat d’anar més enllà d’una simple festa de la Castanyada i Halloween, i que ho fa gràcies a una major participació i a la implicació creixent per part de particulars i associacions del poble, que donen suport a una iniciativa que està organitzada per l’Ajuntament.

De fet, a l’acte principal de la Nit de les Ànimes, que és el Passatge del Terror, es comptarà amb una trentena de participants/actors, mentre que a la resta d’activitats es disposarà de la col·laboració de quatre associacions i entitats locals (AFA Escola Sant Jaume, l'Associació de Dones del Baix Segre, Veïns del carrer Sant Jaume i La Collita de Sonadell), a més de nombrosos voluntaris, el que denota que el poble vol fer-se seva aquesta festa.

Tot plegat articulat en una jornada que, abans del Passatge del Terror pròpiament dit, oferirà tres propostes més a partir de les 17.00 hores. Primer, amb jocs i pinta-cares terrorífics a la plaça de l’Ajuntament, a càrrec de l'AFA de l'Escola Sant Jaume; en segon lloc, en la visita per grups, a la Caseta de Xocolata de Hansel & Gretel, amb La Collita de Sonadell; i, finalment, i també per grups, amb el Truco o Trato al carrer Sant Jaume, amb les Bruixes de Cal Ros, Ca Ramonet, Cal Mora i Ca Donisio. A més, al vespre, a la mateixa plaça, la Junta de l'Associació de Dones oferiran Castanyes torrades i Mistela.

Tot plegat per servir d’embolcall a l’acte central, el Passatge del Terror, que se celebrarà a partir de les 19.30 hores al carrer Tort. Un passatge que serà més llarg i més agònic que mai, i amb sorpreses fins al final.

En acabar, a partir de les 22:00 hores, al Centre Cívic Lo Ball es farà el sopar popular, en una vetllada que inclourà música i ball amb el grup Veus Vives i que es tancarà amb un sessió de discomòbil amenitzada per DJ Bleizy.

Les entrades per al Passatge del Terror i els tiquets per al sopar (per separat o conjunts) es podran comprar a l’Ajuntament el dissabte 22 d’octubre (d’11.00 a 13.00 hores) i el dimecres 26 (de 16.00 a 18.00).

Galeria d'imatges