La Granja d’Escarp recorda la riuada del 1982 amb una exposició al Centre Cívic

Està formada per fotografies i material divers cedit pel veïnat i es podrà visitar fins diumenge vinent.

DIUMENGE 06 NOVEMBRE 2022

La Granja d’Escarp ha inaugurat aquest diumenge l’Exposició Commemorativa de la Riuada del 1982, una mostra mitjançant la qual es recorda com va ser i com va afectar el desbordament del meandre fluvial que rodeja el poble, ara fa quaranta anys.

Organitzada per l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de La Granja d'Escarp, l’exposició s’ha instal·lat al Centre Cívic Lo Ball, on es podrà visitar fins diumenge vinent. Es tracta d’una exposició fotogràfica i de materials cedits pel veïnat, a través dels quals els més grans podran rememorar aquells fets i els més joves podran descobrir-los.

L’acte inaugural ha comptat amb la presència de la periodista granjolina Anna Sáez, a més de la corporació municipal encapçalada per l’alcalde Manel Solé.

Podeu veure més fotos clicant AQUÍ.

Galeria d'imatges