LA GRANJA D'ESCARP DONA VISIBILITAT AL DIA INTERNACIONAL DE LES DONES AMB UNA CAMPANYA A LES XARXES SOCIALS

DIMECRES 31 MARÇ 2021

L’Associació de Dones del Baix Segre de La Granja d’Escarp, amb el suport de l’Ajuntament, estan duent a terme una iniciativa al llarg de tota la setmana amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

L'activitat té com a objectiu donar visibilitat a les xarxes socials a aquesta jornada i fer-ho a través de les dones del poble. Així, des del passat dilluns, 1 de març, i fins al dilluns 8, Dia Internacional de les Dones, diàriament es publiquen a les xarxes socials de l'Associació i de l'Ajuntament una bateria de fotos de dones del poble amb un cartell on apareix una fita del feminisme per commemorar aquesta data i celebrar la valentia i la determinació de les dones que han jugat un paper clau en la història dels seus països i comunitats. L'acció acabarà el dia 8, quan es publicarà la foto de l'Associació de Dones amb el seu cartell. Les dones protagonistes de les imatges són de tots els àmbits i sectors, de manera que hi tenen cabuda titulars o empleades de comerços i empreses, associacions, professionals de la salut o de l'ensenyament, àvies, mestresses de casa, pageses, etc., sempre amb la voluntat de representar tot el col·lectiu de dones i fer un reconeixement als avenços aconseguits en el camp de la igualtat, la justícia, la pau i el desenvolupament en els drets i llibertats de les dones en tots els àmbits, així com a totes les persones que hi han esmerçat esforços.