al contingut a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament presenta el projecte integral d'estalvi i eficiència energètiqa als Fons Next Generation

L’Ajuntament de La Granja d’Escarp ha presentat quatre actuacions al Programa DUS 5000 “Ajudes per a inversions a projectes singulars locals d’energia neta en municipis de repte demogràfic” per un valor de 706.594,96€.
Autor: Jordi Clariana

DIMECRES 10 NOVEMBRE 2021

L’objectiu de les actuacions incloses en el projecte presentat a la subvenció és aconseguir la reducció de les emissions, així com aprofundir en l’estalvi energètic, que a la vegada suposarà també un estalvi econòmic.
Les quatre actuacions contemplen:
- Instal·lació de llumeneres LED d’alta eficiència a l’enllumenat públic.
- Instal·lació de plaques fotovoltaiques als edificis municipals de l’Escola Sant Jaume, Local Social, Ajuntament i Centre Cívic.
- Millora de la instal·lació elèctrica i substitució de llumeneres per LED d’alta eficiència als edificis de l’Escola Sant Jaume, Local Social i Centre Cívic.
- Adquisició d’un vehicle elèctric per a la brigada municipal, així com la instal·lació d’un punt de recàrrega elèctrica.
L’alcalde, Manel Solé, ha destacat que amb aquest projecte es pretén aconseguir un municipi més sostenible i respectuós amb el medi ambient, així com reduir la despesa energètica municipal.