Millora i condicionament de l'espai situat davant el Consultori mèdic, la Biblioteca i la Llar de Jubilats

L’Ajuntament de La Granja d’Escarp ha realitzat un seguit d’actuacions estructurals de millora i condicionament de l'espai situat davant el Consultori mèdic, la Biblioteca i la Llar de Jubilats.

DIVENDRES 29 OCTUBRE 2021

Es tracta, concretament, d'una obra d'impermeabilització, una actuació que s’ha executat arran del deteriorament de la làmina impermeable de l'esmentada coberta, i que era necessària per tal d’evitar futures filtracions i danys

Les feines han consistit en la retirada dels elements constructius que cobreixen la làmina impermeable, la col·locació d’una làmina nova i la reposició dels elements constructius de la coberta per deixar habilitada de nou la plaça i garantir el correcte funcionament del desguàs de l’aigua perquè no filtri a la planta baixa del Local Social.

L’actuació està finançada amb 19.394,94€ dins del Pla de Cooperació municipal per al finançament d’inversions municipals de la Diputació de Lleida.

Galeria d'imatges