al contingut a la navegació Informació de contacte

Obres d'impermeabilització

DIMECRES 27 GENER 2021

L'Ajuntament de La Granja d'Escarp informa al veïnat que s'han iniciat obres de millora i condicionament de l'espai situat davant el Consultori mèdic, la Biblioteca i la Llar de Jubilats.

Durant unes setmanes es duran a terme una sèrie d' actuacions estructurals en aquest emplaçament, concretament es tracta d'una obra d' impermeabilització.

Aquestes obres son necessàries a causa de la deterioració de la làmina impermeable de l'esmentada coberta i evitar futures filtracions i danys.

Les feines consistiran en retirada dels elements constructius que cobreixen la làmina impermeable, col·locar-ne una de nova i reposar els elements constructius de la coberta per deixar habilitada de nou la plaça i el desguàs de l’aigua de la plaça en funcionament correcte perquè no filtri aigua a l’edifici.

Preguem precaució i seguiu les indicacions de pas transitable per accedir als equipaments municipals situats vora les obres.

Gràcies i disculpeu les molèsties.