al contingut a la navegació Informació de contacte

Presentació davant del sector agrícola les mesures per a la campanya de fruita

Es va fer durant una reunió amb representants dels Departaments de Salut, d’Agricultura i de Serveis Socials.

DIMECRES 28 ABRIL 2021

L’Ajuntament de La Granja d'Escarp va convocar tots els pagesos i empresaris relacionats amb el sector de la pagesia del municipi a una reunió informativa amb els Departaments de Salut, d’Agricultura i de Serveis Socials, per tal de presentar-los les mesures de la campanya de la fruita d’aquest estiu.

Durant la trobada, celebrada dimarts al vespre, es va presentar el Pla de Treball elaborat pels Departaments d’Agricultura i Salut per a la campanya agrària. Un dels punts més destacats del Pla és el cribratge d’empreses agràries i pagesos a l’inici de campanya, que serà de gran importància per avaluar els possibles casos de Covid-19 de persones contagiades asimptomàtiques, evitant, així possibles brots de la malaltia.