Notícies

Finalitzen les obres de millora de l’àrea recreativa de La Granja d’Escarp i la senyalització de la ruta de l’Aiguabarreig Segre-Cinca

Aquest mes d’agost, han finalitzat les obres de millora de l’àrea recreativa de La Granja d’Escarp. La zona es troba al costat de l'àrea d'autocaravanes, quedant així un àrea equipada i integrada en l'espai natural. L’actuació emmarcada dins del projecte Ponent Actiu impulsat pel Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida.

El veïnat escollirà amb els seus vots quin serà l’acabat de l’avinguda Lleida, l’eix vertebrador i d’entrada al poble

L’Ajuntament, que es va marcar aquesta obra com a prioritària per aquesta legislatura, va informar aquest dijous de les quatre propostes entre les quals s’haurà de triar. El projecte es troba en la fase final de redacció i té com a objectiu dignificar l’estat de la via i que deixi de ser una carretera per integrar-se plenament en l’entramat urbà.