al contingut a la navegació Informació de contacte

Notícies

📣Els Enigmes d’en Pius’, un nou producte ecoturístic per visitar l’Aiguabarreig Segre-Cinca.”🏞
⬆️↗️↘️⬇️➡️Es tracta d’un joc d’orientació fixe instal·lat 📍al camí natural de l’Aiguabarreig i dirigit al públic familiar.
✅️El joc té un doble objectiu:
1️⃣disposar d’un nou producte ecoturístic
2️⃣sensibilitzar el públic sobre el respecte per la natura.
🔎👀Els visitants, guiats per dos personatges ficticis, en Roc i la Blau, hauran de trobar les balises descrites en un mapa interpretatiu a través de petites pistes i resoldre la paraula secreta final.
👌🏼Una manera autònoma, pedagògica i alhora lúdica per descobrir i gaudir del nostre espai natural.
ℹ️El joc, impulsat per l’Associació Leader de Ponent en el marc del projecte Espais Naturals de Ponent, es troba instal·lat a les sis comarques de la vegueria de Ponent, concretament es pot realitzar a l’Aiguabarreig Segre-Cinca, als Plans de Sió, als secans de Mas de Melons i Alfés, a l’estany d’Ivars i Vila-sana, a l’Aiguabarreig Segre Noguera Ribagorçana i als secans de Belianes-Preixana.
Us podeu descarregar el díptic en el següent enllaç | Enigmes d'en Pius | Espais naturals de ponent o el trobareu imprès a l'ajuntament o al Quiosc de Mª Cinta.
Finalitzen les obres de millora de l’àrea recreativa de La Granja d’Escarp i la senyalització de la ruta de l’Aiguabarreig Segre-Cinca

Aquest mes d’agost, han finalitzat les obres de millora de l’àrea recreativa de La Granja d’Escarp. La zona es troba al costat de l'àrea d'autocaravanes, quedant així un àrea equipada i integrada en l'espai natural. L’actuació emmarcada dins del projecte Ponent Actiu impulsat pel Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida.

El veïnat escollirà amb els seus vots quin serà l’acabat de l’avinguda Lleida, l’eix vertebrador i d’entrada al poble

L’Ajuntament, que es va marcar aquesta obra com a prioritària per aquesta legislatura, va informar aquest dijous de les quatre propostes entre les quals s’haurà de triar. El projecte es troba en la fase final de redacció i té com a objectiu dignificar l’estat de la via i que deixi de ser una carretera per integrar-se plenament en l’entramat urbà.